Atpakaļ uz sarakstu Printēt 7. Jun. 2013

Pasažieri atzinīgi novērtē "Rīgas satiksmes" iniciatīvu veicināt satiksmes dalībnieku pieklājību

"Rīgas satiksmes" interneta lapā maijā veiktā aptauja apliecina, ka lielākā daļa pasažieru uzņēmuma iniciatīvu veicināt satiksmes dalībnieku pieklājību novērtē atzinīgi, apliecinot, ka tādejādi Rīgas satiksme sevi pārada kā atbildīgu uzņēmumu.

Pavisam 50% respondentu atzina, ka šopavasar īstenotā kampaņa "Būsim pieklājīgi", viņuprāt, apliecina "Rīgas satiksmi" kā atbildīgu uzņēmumu, savukārt 26% aptaujas dalībnieku uzskata, ka kampaņa uzlabos braukšanas kultūru.

15% aptaujas dalībnieku atzīst, ka ikdienā pārvietojas tikai ar sabiedrisko transportu, bet izteic cerību, ka autovadītāji kampaņas vēstījumu pamanīs, turpretī 9% uzskata, ka kampaņa veicina satiksmes dalībnieku savstarpējo sapratni.

Atgādinām, ka aprīlī "Rīgas satiksme" uzsāka kampaņu "Būsim pieklājīgi!" Kampaņas mērķis bija pievērst satiksmes dalībnieku uzmanību savstarpējai sapratnei uz ceļa un veicināt pieklājību, vienam transporta līdzeklim palaižot otru.

Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 500 "Rīgas satiksmes" interneta mājas lapas apmeklētāju, un tā tika veikta 2013.gada maijā.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

20361862
Citi saziņas veidi